Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10192
Назва: Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі туристичного оператора ТОВ «ГЛОБУС-ТУР»)
Інші назви: Ways to improve the competitiveness of enterprises (on the example of the travel operator GLOBUS-TOUR Ltd.)
Автори: Бурлак, Н.В.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: конкурентоспроможність
туризм
туристичний оператор
економічна ефективність
фактори формування конкурентоспроможності
competitiveness
tourism
tourist operator
economic efficiency
factors of formation of competitiveness
Короткий огляд (реферат): В роботі розглядаються теоретико-методологічні основи конкурентоспроможності підприємства, сутність і складові поняття конкурентоспроможності підприємства, показати фактори формування конкурентоспроможності підприємства, методи оцінки конкурентоспроможності підприємства: вітчизняні та закордонні підходи до класифікації. Здійснено аналіз впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища на конкурентоспроможність туристичного оператора, оцінку конкурентоспроможності туристичного оператора тОВ «ГЛОБуС-ТУР». Розроблені напрями підвищення конкурентоспроможності туристичного оператора ТОВ «ГЛОБУС-ТУР», а саме представлення. Туристичних продуктів на спеціалізованій міжнародній виставці UITT: «УКРАЇНА - Подорожі та Туризм», відкриття нового напряму - розробка власних турів до Великобританії. Проведено прогнозну оцінку економічної ефективності заходів щодо підвищення конкурентоспроможності туристичного оператора.
Object of study - the process of increasing the competitiveness of the tourism operator GLOBUS-TOUR LTD. The theoretical and methodological foundations of enterprise competitiveness, the essence and constituents of the concept of enterprise competitiveness, the factors of formation of competitiveness of the enterprise, methods of assessing the competitiveness of the enterprise are considered: the domestic and foreign approaches to the classification. The analysis of the influence of external and internal factors on the competitiveness of the tourist operator, the assessment of the competitiveness of the tourism operator GLOBUS-TOUR LTD. The directions of increasing the competitiveness of the tourism operator GLOBUS-TOURLtd., namely the presentation of tourist products at the specialized international exhibition UITT: "UKRAINE - Travel and Tourism", are opened, a new direction - the development of their own tours to the UK. The pseudo-state economic stimulus measures aimed at increasing the competitiveness of the tourist operator are carried out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10192
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бурлак Н.В. Кваліфікаційна робота.pdf192,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Бурлак Н.В. Реферат.pdf467,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.