Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10208
Title: Маркетингова діяльність туристичного агенства «Travel Shop» (ФОП «Товмаш Наталія Миколаївна»)
Other Titles: Marketing activities of Travel Shop travel agency (TM Tovmash Natalya Nikolaevna)
Authors: Карпюк, Е.В.
Issue Date: 2019
Keywords: маркетинг
комплекс маркетингу
управління маркетингом
інтернет-маркетинг
пошукова оптимізація
marketing
marketing mix
marketing management
internet marketing
search engine optimization
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємств, дана характеристика 4 та 7 Р, управління маркетингом підприємства. В 2 розділі проведено аналіз маркетингової діяльності «TRAVEL SHOP», а також факторів мікро- та макросередовища, наведено аналіз ринку вантажних перевезень, визначено основні елементи комплексу маркетингу підприємства. В 3 розділі запропоновано рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності «TRAVEL SHOP», а саме оптимізація сайту.
The paper discusses the theoretical foundations of the marketing activities of enterprises, gives a description of 4 and 7 P, marketing management of the enterprise. Chapter 2 analyzes the marketing activities of TRAVEL SHOP, as well as the factors of the micro and macro environment, analyzes the freight market, identifies the main elements of the company's marketing mix. Section 3 provides recommendations for improving the marketing activities of TRAVEL SHOP, namely site optimization.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10208
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Карпюк Е.В. Кваліфікаційна робота.pdf276,33 kBAdobe PDFView/Open
Карпюк Е.В. Реферат.pdf141,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.