Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10208
Назва: Маркетингова діяльність туристичного агенства «Travel Shop» (ФОП «Товмаш Наталія Миколаївна»)
Інші назви: Marketing activities of Travel Shop travel agency (TM Tovmash Natalya Nikolaevna)
Автори: Карпюк, Е.В.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: маркетинг
комплекс маркетингу
управління маркетингом
інтернет-маркетинг
пошукова оптимізація
marketing
marketing mix
marketing management
internet marketing
search engine optimization
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємств, дана характеристика 4 та 7 Р, управління маркетингом підприємства. В 2 розділі проведено аналіз маркетингової діяльності «TRAVEL SHOP», а також факторів мікро- та макросередовища, наведено аналіз ринку вантажних перевезень, визначено основні елементи комплексу маркетингу підприємства. В 3 розділі запропоновано рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності «TRAVEL SHOP», а саме оптимізація сайту.
The paper discusses the theoretical foundations of the marketing activities of enterprises, gives a description of 4 and 7 P, marketing management of the enterprise. Chapter 2 analyzes the marketing activities of TRAVEL SHOP, as well as the factors of the micro and macro environment, analyzes the freight market, identifies the main elements of the company's marketing mix. Section 3 provides recommendations for improving the marketing activities of TRAVEL SHOP, namely site optimization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10208
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпюк Е.В. Кваліфікаційна робота.pdf276,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Карпюк Е.В. Реферат.pdf141,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.