Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10210
Title: Маркетинг торгово-посередницького підприємства на прикладі мережі магазинів ТОВ "СІЛЬПО-ФУД"
Other Titles: Marketing of trade company on the example of chain store LTD “Silpo-Food”
Authors: Руснак, О.О.
Issue Date: 2019
Keywords: посередницька діяльність
торгово-роздрібне підприємство
маркетингове середовище
SWOT-аналіз
PEST-аналіз
дослідження програм лояльності
distribution
trade company
marketing environment
SWOT-analysis
PEST-analysis
research of loyalty programs
Abstract: Об’єкт дослідження – ТОВ «Сільпо-Фуд» та його маркетингова діяльність у рамках торгово-посередницької структури. У роботі викладено сутність, цілі та задачі маркетингу в діяльності торгово - посередницького підприємства, види та форми маркетингової політиці; розкрито специфіку маркетингової діяльності торгово - роздрібного підприємства; подано маркетингову характеристику діяльності мережи «Сільпо» та її головних конкурентів; розроблено оцінку програми лояльності компанії; рекомендовано використати психологічно – матеріальний напрямок як засіб поліпшення системи лояльності та стимулювання збуту; сформовано пропозиції щодо удосконалення програми лояльності компанії «Сільпо-ФУД».
The work deals with the theoretical aspects: the essence, goals and objectives of marketing in the activities of the trade and intermediary company, types and forms of marketing policy; the specifics of marketing activity of retail company. Author analysis: company’s loyalty program. It is recommended to use the psychological and material direction for improving the system of loyalty and stimulating sales; also proposals were made to improve the “Silpo-Food” company’s loyalty program.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10210
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Руснак О.О. Кваліфікаційна робота.pdf347,58 kBAdobe PDFView/Open
Руснак О.О. Реферат.pdf346,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.