Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10210
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРуснак, О.О.-
dc.date.accessioned2019-10-15T11:00:46Z-
dc.date.available2019-10-15T11:00:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10210-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – ТОВ «Сільпо-Фуд» та його маркетингова діяльність у рамках торгово-посередницької структури. У роботі викладено сутність, цілі та задачі маркетингу в діяльності торгово - посередницького підприємства, види та форми маркетингової політиці; розкрито специфіку маркетингової діяльності торгово - роздрібного підприємства; подано маркетингову характеристику діяльності мережи «Сільпо» та її головних конкурентів; розроблено оцінку програми лояльності компанії; рекомендовано використати психологічно – матеріальний напрямок як засіб поліпшення системи лояльності та стимулювання збуту; сформовано пропозиції щодо удосконалення програми лояльності компанії «Сільпо-ФУД».ru_RU
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects: the essence, goals and objectives of marketing in the activities of the trade and intermediary company, types and forms of marketing policy; the specifics of marketing activity of retail company. Author analysis: company’s loyalty program. It is recommended to use the psychological and material direction for improving the system of loyalty and stimulating sales; also proposals were made to improve the “Silpo-Food” company’s loyalty program.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectпосередницька діяльністьru_RU
dc.subjectторгово-роздрібне підприємствоru_RU
dc.subjectмаркетингове середовищеru_RU
dc.subjectSWOT-аналізru_RU
dc.subjectPEST-аналізru_RU
dc.subjectдослідження програм лояльностіru_RU
dc.subjectdistributionru_RU
dc.subjecttrade companyru_RU
dc.subjectmarketing environmentru_RU
dc.subjectSWOT-analysisru_RU
dc.subjectPEST-analysisru_RU
dc.subjectresearch of loyalty programsru_RU
dc.titleМаркетинг торгово-посередницького підприємства на прикладі мережі магазинів ТОВ "СІЛЬПО-ФУД"ru_RU
dc.title.alternativeMarketing of trade company on the example of chain store LTD “Silpo-Food”ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Руснак О.О. Кваліфікаційна робота.pdf347,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Руснак О.О. Реферат.pdf346,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.