Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10211
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства
Інші назви: Improvement of marketing activity of the enterprise
Автори: Сілеонова, Ю.В.
Дата публікації: 2019
Науковий керівник: 
Ключові слова: маркетинг
комплекс маркетингу
конкурентоспроможність
маркетингове середовище
Інтернет маркетинг
marketing
marketing-mix
competitiveness
marketing environment
Internet marketing
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємств, проаналізовано маркетингову діяльність салону краси «Гран-прі», досліджено маркетингове середовище підприємства та його комплекс маркетингу за допомогою таких методів як конкурентний аналіз, STEP-аналіз, SWOT-аналіз. Пропонуються основні напрями удосконалення маркетингової діяльності салону краси «Гран-прі» шляхом розробки рекомендацій щодо удосконалення заходів із просування салону краси в мережі Інтернеті, та надано пропозиції щодо участі салону краси «Гран-прі» у виставковому заході.
The work deals with the the theoretical basis of marketing activity of enterprises, analyzes the marketing activity of beauty salon "Grand Prix", investigates the marketing environment of the enterprise and its marketing-mix with the help of such methods as competitive analysis, STEP-analysis, SWOT-analysis. The main directions of improving the marketing activities of the beauty salon "Grand Prix" are offered by developing recommendations for improving the activities on the promotion of the beauty salon on the Internet, and offers on the participation of the beauty salon "Grand Prix" in the exhibition.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10211
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.