Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10211
Title: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства
Other Titles: Improvement of marketing activity of the enterprise
Authors: Сілеонова, Ю.В.
Issue Date: 2019
metadata.dc.contributor.advisor: 
Keywords: маркетинг
комплекс маркетингу
конкурентоспроможність
маркетингове середовище
Інтернет маркетинг
marketing
marketing-mix
competitiveness
marketing environment
Internet marketing
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємств, проаналізовано маркетингову діяльність салону краси «Гран-прі», досліджено маркетингове середовище підприємства та його комплекс маркетингу за допомогою таких методів як конкурентний аналіз, STEP-аналіз, SWOT-аналіз. Пропонуються основні напрями удосконалення маркетингової діяльності салону краси «Гран-прі» шляхом розробки рекомендацій щодо удосконалення заходів із просування салону краси в мережі Інтернеті, та надано пропозиції щодо участі салону краси «Гран-прі» у виставковому заході.
The work deals with the the theoretical basis of marketing activity of enterprises, analyzes the marketing activity of beauty salon "Grand Prix", investigates the marketing environment of the enterprise and its marketing-mix with the help of such methods as competitive analysis, STEP-analysis, SWOT-analysis. The main directions of improving the marketing activities of the beauty salon "Grand Prix" are offered by developing recommendations for improving the activities on the promotion of the beauty salon on the Internet, and offers on the participation of the beauty salon "Grand Prix" in the exhibition.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10211
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.