Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10211
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisor-
dc.contributor.authorСілеонова, Ю.В.-
dc.date.accessioned2019-10-15T11:08:04Z-
dc.date.available2019-10-15T11:08:04Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10211-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємств, проаналізовано маркетингову діяльність салону краси «Гран-прі», досліджено маркетингове середовище підприємства та його комплекс маркетингу за допомогою таких методів як конкурентний аналіз, STEP-аналіз, SWOT-аналіз. Пропонуються основні напрями удосконалення маркетингової діяльності салону краси «Гран-прі» шляхом розробки рекомендацій щодо удосконалення заходів із просування салону краси в мережі Інтернеті, та надано пропозиції щодо участі салону краси «Гран-прі» у виставковому заході.ru_RU
dc.description.abstractThe work deals with the the theoretical basis of marketing activity of enterprises, analyzes the marketing activity of beauty salon "Grand Prix", investigates the marketing environment of the enterprise and its marketing-mix with the help of such methods as competitive analysis, STEP-analysis, SWOT-analysis. The main directions of improving the marketing activities of the beauty salon "Grand Prix" are offered by developing recommendations for improving the activities on the promotion of the beauty salon on the Internet, and offers on the participation of the beauty salon "Grand Prix" in the exhibition.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectмаркетингове середовищеru_RU
dc.subjectІнтернет маркетингru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing-mixru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectmarketing environmentru_RU
dc.subjectInternet marketingru_RU
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності підприємстваru_RU
dc.title.alternativeImprovement of marketing activity of the enterpriseru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.