Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10213
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності (на прикладі ФОП «Олійник Ганна Анатоліїіна»)
Інші назви: Improvement of marketing activity (on the example of private limited company "Oliynyk Anna Anatoliyina")
Автори: Янчук, І.О.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: маркетинг підприємства
основних методів
сутність
маркетингове середовище
стратегія
комплекс маркетингу
marketing enterprise
basic methods
essence
marketing environment
strategy
marketing complex
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти: Характеристика сутності та основних понять маркетингової діяльності; Сутність та види стратегій маркетингу підприємства; Характеристика основних методів маркетингової діяльності.
Characteristics of the essence and basic concepts of marketing activity; The essence and types of marketing strategies of the enterprise; Characteristics of the main methods of marketing activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10213
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Янчук І.О. Кваліфікаційна робота.pdf379,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Янчук І.О. Реферат.pdf581,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.