Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10213
Title: Удосконалення маркетингової діяльності (на прикладі ФОП «Олійник Ганна Анатоліїіна»)
Other Titles: Improvement of marketing activity (on the example of private limited company "Oliynyk Anna Anatoliyina")
Authors: Янчук, І.О.
Issue Date: 2019
Keywords: маркетинг підприємства
основних методів
сутність
маркетингове середовище
стратегія
комплекс маркетингу
marketing enterprise
basic methods
essence
marketing environment
strategy
marketing complex
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти: Характеристика сутності та основних понять маркетингової діяльності; Сутність та види стратегій маркетингу підприємства; Характеристика основних методів маркетингової діяльності.
Characteristics of the essence and basic concepts of marketing activity; The essence and types of marketing strategies of the enterprise; Characteristics of the main methods of marketing activity.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10213
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Янчук І.О. Кваліфікаційна робота.pdf379,08 kBAdobe PDFView/Open
Янчук І.О. Реферат.pdf581,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.