Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10213
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнчук, І.О.-
dc.date.accessioned2019-10-15T11:26:51Z-
dc.date.available2019-10-15T11:26:51Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10213-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти: Характеристика сутності та основних понять маркетингової діяльності; Сутність та види стратегій маркетингу підприємства; Характеристика основних методів маркетингової діяльності.ru_RU
dc.description.abstractCharacteristics of the essence and basic concepts of marketing activity; The essence and types of marketing strategies of the enterprise; Characteristics of the main methods of marketing activity.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетинг підприємстваru_RU
dc.subjectосновних методівru_RU
dc.subjectсутністьru_RU
dc.subjectмаркетингове середовищеru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectmarketing enterpriseru_RU
dc.subjectbasic methodsru_RU
dc.subjectessenceru_RU
dc.subjectmarketing environmentru_RU
dc.subjectstrategyru_RU
dc.subjectmarketing complexru_RU
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності (на прикладі ФОП «Олійник Ганна Анатоліїіна»)ru_RU
dc.title.alternativeImprovement of marketing activity (on the example of private limited company "Oliynyk Anna Anatoliyina")ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Янчук І.О. Кваліфікаційна робота.pdf379,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Янчук І.О. Реферат.pdf581,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.