Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10214
Назва: Удосконалення маркетингової комунікативної політики підприємства «Gunnar Mebel»
Інші назви: Improvement of the marketing communication policy of the enterprise "Gunnar Mebel"
Автори: Майор, Є.В.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: маркетинг
маркетингові комунікації
комплекс маркетингу
конкурентоспроможність
маркетингова комунікативна політика
Інтернет маркетинг
marketing
marketing communications
marketing complex
competitiveness
marketing communication policy
Internet marketing
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємства, проаналізовано маркетингову діяльність підприємства «Gunnar Mebel», досліджено маркетингове середовище підприємства та його комплекс маркетингу за допомогою таких методів як конкурентний аналіз, STEP-аналіз, та SWOT-аналіз. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність компанії в період з 2015 по 2018 рік, та розглянуто організаційно-економічна характеристика підприємства.
The work deals with the theoretical aspects of the marketing activity of the enterprise, analyzes the marketing activities of «Gunnar Mebel», and investigates the marketing environment of the enterprise and its marketing complex using such methods as competitive analysis, STEP analysis, and SWOT analysis. The financial-economic activity of the company is analyzed in the period from 2015 to 2018, and the organizational and economic characteristics of the enterprise are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10214
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Майор Є.В. Кваліфікаційна робота.pdf813,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Майор Є.В. Реферат.pdf174,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.