Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10214
Title: Удосконалення маркетингової комунікативної політики підприємства «Gunnar Mebel»
Other Titles: Improvement of the marketing communication policy of the enterprise "Gunnar Mebel"
Authors: Майор, Є.В.
Issue Date: 2019
Keywords: маркетинг
маркетингові комунікації
комплекс маркетингу
конкурентоспроможність
маркетингова комунікативна політика
Інтернет маркетинг
marketing
marketing communications
marketing complex
competitiveness
marketing communication policy
Internet marketing
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємства, проаналізовано маркетингову діяльність підприємства «Gunnar Mebel», досліджено маркетингове середовище підприємства та його комплекс маркетингу за допомогою таких методів як конкурентний аналіз, STEP-аналіз, та SWOT-аналіз. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність компанії в період з 2015 по 2018 рік, та розглянуто організаційно-економічна характеристика підприємства.
The work deals with the theoretical aspects of the marketing activity of the enterprise, analyzes the marketing activities of «Gunnar Mebel», and investigates the marketing environment of the enterprise and its marketing complex using such methods as competitive analysis, STEP analysis, and SWOT analysis. The financial-economic activity of the company is analyzed in the period from 2015 to 2018, and the organizational and economic characteristics of the enterprise are considered.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10214
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Майор Є.В. Кваліфікаційна робота.pdf813,61 kBAdobe PDFView/Open
Майор Є.В. Реферат.pdf174,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.