Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10231
Назва: Modeling Buying Demand in the Tourism Industry based on Machine Training Methods
Інші назви: Моделювання споживчого попиту в туристичній галузі на основі методів машинного навчання
Автори: Davydenko, I.
Давиденко, І.В.
Бібліографічний опис: Tkach V., Pavlenchyk A., Sadchenko О., Nikola S., Drozdova V., Davydenko I. (2019). Modeling Buying Demand in the Tourism Industry based on Machine Training Methods. International Journal of Recent Technology and Engineering (IJRTE), Volume-8 Issue-2, July 2019. P. 744 – 747.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: ARIMA (AutoRegressive Integrated Moving Average)
Box-Jenkins model
buying demand
machine training
tourism industry
ARIMA (Авторегресивне інтегроване ковзаюче середнє значення)
модель Box-Jenkins
споживчий попит
машинне навчання
туристична галузь
стаття
Короткий огляд (реферат): The business processes of companies in the tourism industry lend themselves well to formalization and, consequently, computer automation. This study focuses on the process of creating a demand forecast model for a travel agent based on data mining algorithms. The program code was developed in the Anaconda development environment, which allows to process the initial data and to give the prediction results for two indicators of MAE and program accuracy. The program code is designed to improve the performance of the entire system by selecting the correct functions.
Бізнес-процеси компаній туристичної галузі добре піддаються формалізації та, отже, компютерній автоматизації. У цьому дослідженні зосереджено процес створення моделі прогнозування попиту для туристичного агента на основі алгоритмів обміну даними. Код програми був розроблений у середовищі розробки Anaconda, що дозволяє обробляти вихідні дані та давати результати прогнозування для двох показників MAE та точності програми. Програмний код призначений для підвищення продуктивності всієї системи шляхом вибору правильних функцій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10231
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57210601843&eid=2-s2.0-85071138330
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Modeling Buying Demand in the Tourism Industry based on Machine Training Methods.pdf652,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.