Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10231
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDavydenko, I.-
dc.contributor.authorДавиденко, І.В.-
dc.date.accessioned2019-10-16T11:01:55Z-
dc.date.available2019-10-16T11:01:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationTkach V., Pavlenchyk A., Sadchenko О., Nikola S., Drozdova V., Davydenko I. (2019). Modeling Buying Demand in the Tourism Industry based on Machine Training Methods. International Journal of Recent Technology and Engineering (IJRTE), Volume-8 Issue-2, July 2019. P. 744 – 747.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10231-
dc.identifier.urihttps://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57210601843&eid=2-s2.0-85071138330-
dc.description.abstractThe business processes of companies in the tourism industry lend themselves well to formalization and, consequently, computer automation. This study focuses on the process of creating a demand forecast model for a travel agent based on data mining algorithms. The program code was developed in the Anaconda development environment, which allows to process the initial data and to give the prediction results for two indicators of MAE and program accuracy. The program code is designed to improve the performance of the entire system by selecting the correct functions.ru_RU
dc.description.abstractБізнес-процеси компаній туристичної галузі добре піддаються формалізації та, отже, компютерній автоматизації. У цьому дослідженні зосереджено процес створення моделі прогнозування попиту для туристичного агента на основі алгоритмів обміну даними. Код програми був розроблений у середовищі розробки Anaconda, що дозволяє обробляти вихідні дані та давати результати прогнозування для двох показників MAE та точності програми. Програмний код призначений для підвищення продуктивності всієї системи шляхом вибору правильних функцій.-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectARIMA (AutoRegressive Integrated Moving Average)ru_RU
dc.subjectBox-Jenkins modelru_RU
dc.subjectbuying demandru_RU
dc.subjectmachine trainingru_RU
dc.subjecttourism industryru_RU
dc.subjectARIMA (Авторегресивне інтегроване ковзаюче середнє значення)ru_RU
dc.subjectмодель Box-Jenkinsru_RU
dc.subjectспоживчий попитru_RU
dc.subjectмашинне навчанняru_RU
dc.subjectтуристична галузьru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleModeling Buying Demand in the Tourism Industry based on Machine Training Methodsru_RU
dc.title.alternativeМоделювання споживчого попиту в туристичній галузі на основі методів машинного навчанняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Modeling Buying Demand in the Tourism Industry based on Machine Training Methods.pdf652,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.