Кафедра іноземних мов : [173] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 173
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2020Особливості прояву комунікативних якостей у майбутніх менеджерівБадюл, Л.М.; Badyul, L.
2019Problem aspects of use of the intellectual property of Ukrainian enterprisesSemenova, V.; Kerekesha, O.; Семенова, В.Г.; Керекеша, О.В.
2019Активізація самостійної роботи студентів та оптимізація навчального процесу в університетіБурлімова, Б.М.; Burlimova, B.
2019Викладання іноземної мови з використанням мережі інтернетБурлімова, Б.М.; Burlimova, B.
2020Принципи використання граматики при вивченні іноземних мов (англійської)Тарасенко, М.І.; Маслова, К.І.; Tarasenko, M.; Maslova, K.
2020Лінгвокраїнознавчий аспект викладання іноземної мовиЗаволока, С.І.; Zavoloka, S.
2020Використання іншомовних автентичних джерел в процесі вивчення ділової кореспонденції німецькою мовоюЯслинська, К.М.; Бурлімова, Б.М.; Yaslinskaya, K.M.; Burlimova, B.
2019Застосування технології «імітаційного моделювання» при вивченні іноземної мови у вищому економічному закладіЗаволока, С.І.; Бурлімова, Б.М.; Zavoloka, S.; Burlimova, B.
2018Інтерактивні технології навчання як мотивація до вивчення іноземної мови (кооперативне навчання)Рижкова, І.Ю.; Ryzhkova, I.
2019Місце і значення контролю як мотивація до успішного навчання студентів у ЗВОТарасенко, М.І.; Tarasenko, M.
2019Мотивація студентів до самостійної роботи як один із важливих чинників у навчальному процесіМаслова, К.І.; Maslova, K.
2019Ділова кореспонденція як засіб мотивації до вивчення ділової іноземної мовиБадюл, Л.М.; Badiul, L.
2017Online marketing researches in Ukraine: trends and perspectivesEreshko, A.; Kerekeshа, O.; Єрешко, А.І.; Керекеша, О.В.
2018Способи підвищення мотивації студентів до вивчення іноземної мовиТарасенко, М.І.; Tarasenko, M.
2018Професійно-орієнтовані завдання як метод навчання іноземній мові у немовних ЗВОПричина, Ю.В.; Руденко, Г.О.; Prichina, Y.; Rudenko, A.
2019Мотивація викладачів до розвитку професійної майстерностіКерекеша, О.В.; Kerekesha, O.
2019Ділове листування як елемент підвищення мотивації студентів до самостіної роботи з іноземної мовиЯслинська, К.М.; Yaslinskaya, E.
2019Використання професійно-орієнтованих завдань для мотивації студентів до вивчення іноземної мовиЗаволока, С.І.; Zavoloka, S.
2017Методи та засоби підвищення мовленнєвих компетенцій з іноземної мови в практичній діяльності майбутніх економістівКерекеша, О.В.; Карпова, О.О.; Барабаш, Ю.Г.; Причина, Ю.В.; Галашова, О.Г.; Бадюл, Л.М.; Шостак, І.І.; Дідур, Ю.І; Заволока, С.І.; Кот, М.І.; Руденко, Г.О.; Яслинська, К.М.; Kerekesha, O.; Karpova, O.; Barabash, Y.; Prichina, Y.; Galashova, O.; Badyul, L.; Shostak, I.; Didur, Y.; Zavoloka, S.; Kot, M.; Rudenko, A.; Yaslinskaya, K.
2018Мотивація наукової дослідницької діяльності студентів економічних факультетів у процесі навчання іноземної мовиГалашова, О.Г.; Halashova, O.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 173