Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1024
Title: Моделювання як метод аналізу та прогнозування конкуренції фірми на ринку
Authors: Степаненко, О.А.
Таракановський, С.М.
Постолатій, М.О.
Citation: Степаненко О. А. Моделювання як метод аналізу та прогнозування конкуренції фірми на ринку / О. А. Степаненко, С. М. Таракановський, М. О. Постолатій // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2012. – Вип. 44 (1). – С. 281-287.
Issue Date: 2012
Publisher: Одеський національний економічний університет
Abstract: У статті викладено аргументи на користь доцільності моделювання процесів, що пов’язані з конкуренцією фірми на ринку, з використанням методу системної динаміки Дж. Форестера. Обґрунтовано вибір сучасної системи моделювання iThink в якості методу аналізу та прогнозування конкурентної стратегії фірми на ринку. The article presents arguments for the feasibility of modeling processes associated with competition in the market, using the method of system dynamics Forester. Substantiated choice of the modern system iThink modeling as a method of analysis and prediction of competitive strategy in the market.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1024
Appears in Collections:Випуск 1, № 44



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.