Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1024
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепаненко, О.А.-
dc.contributor.authorТаракановський, С.М.-
dc.contributor.authorПостолатій, М.О.-
dc.date.accessioned2013-12-17T07:32:15Z-
dc.date.available2013-12-17T07:32:15Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСтепаненко О. А. Моделювання як метод аналізу та прогнозування конкуренції фірми на ринку / О. А. Степаненко, С. М. Таракановський, М. О. Постолатій // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2012. – Вип. 44 (1). – С. 281-287.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1024-
dc.description.abstractУ статті викладено аргументи на користь доцільності моделювання процесів, що пов’язані з конкуренцією фірми на ринку, з використанням методу системної динаміки Дж. Форестера. Обґрунтовано вибір сучасної системи моделювання iThink в якості методу аналізу та прогнозування конкурентної стратегії фірми на ринку. The article presents arguments for the feasibility of modeling processes associated with competition in the market, using the method of system dynamics Forester. Substantiated choice of the modern system iThink modeling as a method of analysis and prediction of competitive strategy in the market.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.titleМоделювання як метод аналізу та прогнозування конкуренції фірми на ринкуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 44



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.