Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10261
Назва: Стратегічні напрямки зростання обсягу прибутку підприємства (на прикладі ТОВ «Одесакондитер»)
Інші назви: Strategic Directions of Growth of Enterprise Profit (for example, LLC «Odesaconditer»)
Автори: Сокіл, К.І.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: прибуток підприємства
ефективність діяльності
фактори
резерви
аналіз фінансових результатів
собівартість продукції
profit of the enterprise
efficiency of activity
factors
reserves
analysis of financial results
cost of production
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти щодо економічної сутності прибутку та його функцій; системи показників та методів планування обсягу прибутку та фактори, що впливають на величину прибутку підприємства.
The work deals with the theoretical aspects of the economic essence of profit and its functions; the system of indicators and methods of planning the volume of profit and factors that affect the size of the company's profit.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10261
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сокіл К.І. Кваліфікаційна робота.pdf435,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Сокіл К.І. Реферат.pdf269,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.