Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10281
Назва: Сучасні технології обслуговування клієнтів банку» (на прикладі ПАТ «БАНК ВОСТОК»)
Інші назви: The modern technologies for customer services in banks» (based on PJSC «BANK VOSTOK»)
Автори: Діну, М.Є.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: сучасні технології обслуговування клієнтів банку
дистанційне банківське обслуговування
онлайн послуга
Інтернет-банкінг
мобільний банкінг
modern technologies of customer service of the bank
remote banking service
online service
Internet banking
mobile banking
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти сучасних технологій банківського обслуговування клієнтів, більш детально досліджено діяльність банків України на вітчизняному ринку дистанційного банківського обслуговування та розвиток Інтернет-банкінгу та мобільного банкінгу в банках України. Визначено переваги, які отримують банківські установи впроваджуючи систему дистанційного обслуговування. Досліджено розвиток дистанційного банківського обслуговування ПАТ «Банк Восток» та економічні показники ефективності діяльності банку. Розглянуто досвід сучасних технологій банківського обслуговування клієнтів за допомогою дистанційного обслуговування у провідних країнах світу. Розглянуто шляхи розвитку сучасних технологій обслуговування клієнтів банку. Надано рекомендації щодо врегулювання деяких питань діяльності дистанційного обслуговування, а саме у нормативно-правовому забезпеченні, які призведуть до оновлення основних послуг дистанційного обслуговування, підвищать ефективність дія-льності банків у результаті створення конкурентного середовища між джерелами фінансування.
The work deals with the theoretical aspects modern technologies of client banking, Ukrainian banks performance at the domestic market for remote banking services and the development of Internet and mo-bile banking in Ukrainian banks are viewed in greater detail. The advantages that are obtained by banking institutions when introducing a system of remote ser-vicing are determined. The development of remote banking services of PJSC «Bank Vostok» is explored and the economic indicators of the activity of bank. The experience of bank customer service’s modern technologies with the help of remote servicing in the leading countries as well as modern technologies ways of development of the bank customer service are considered and examined in the work. Recommendations on the settlement of some issues of distance service activities, namely regulatory and legal provision, which will lead to the renewal of the main services of distance servicing, will increase the efficiency of banks activity as a result of creating a competitive environment between sources of financing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10281
Розташовується у зібраннях:Факультет фінансів та банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Діну Реферат.pdf472,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Діну М.Є.Кваліфікаційна робота.pdf575,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.