Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10332
Title: Ціноутворення на банківські продукти та послуги
Other Titles: Pricing for banking products and services
Authors: Михальова, А.О.
Issue Date: 2019
Keywords: банк
ціна
банківський продукт
цінова стратегія
точка беззбитковості
Abstract: Ефективність функціонування комерційних банків прямо пов’язана із політикою в області ціноутворення, яку вони проводять. За допомогою чіткого обліку власних витрат на надання різних видів банківських послуг і формування обґрунтованих цін на них, комерційні банки одержують можливість адекватно реагувати на мінливу кон’юнктуру ринку. У сучасних умовах процес керування цінами на банківські послуги набуває першорядного значення для поточної оперативної діяльності комерційного банку, а найчастіше й для стратегії його подальшого функціонування. Розвиток процесів у сфері ціноутворення банківських послуг проходить послідовно – від обліку інфляційних процесів до використання інструментарію витратного й комерційного ціноутворення, заснованих на обліку цінності послуги й витрат банку на її здійснення. Незважаючи на практичний досвід, придбаний українськими банками за час проведення реформ, фундамент системи ринкового конкурентного ціноутворення закладається занадто повільно, з оглядкою на методи, що діяли в умовах централізованої економіки.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10332
Appears in Collections:Факультет фінансів та банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.