Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10381
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаркуша, Ю.О.-
dc.contributor.authorШелудько, С.А.-
dc.contributor.authorHarkusha, Yu.-
dc.contributor.authorSheludko, S.-
dc.date.accessioned2019-10-31T12:37:32Z-
dc.date.available2019-10-31T12:37:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГаркуша Ю. О. Індивідуальні освітні траєкторії у процесі професійної підготовки фахівця / Ю. О. Гаркуша, С. А. Шелудько // Збірник наукових праць: VZDELÁVANIE A SPOLOČNOSŤ IV. – Prešov: Prešovská univerzita v Prešove, 2019. – С. 199-204.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10381-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність понять «індивідуальна освітня траєкторія», «індивідуальний навчальний план». Висвітлено теоретичні положення процесу побудови індивідуальних освітніх траєкторій, зокрема елементи освітньої парадигми, темп навчання. Досліджено основні складові освітньої програми. Запропоновано карту розподілу балів за результатами поточної роботи студентів. Обґрунтовано доцільність проведення індивідуально-групових консультацій. Досліджено зарубіжний досвід організації освітнього процесу. Виділено основні проблеми реалізації індивідуальних освітніх траєкторій та вказано шляхи їх подолання.ru_RU
dc.description.abstractIn the article it is revealed essences of the concepts "individual educational trajectory", "individual training plan". It is clarified theoretical principles of the individual educational trajectories' construction process, in particular educational trajectories' elements, rate of education. It is studied main elements of an educational programme. It is offered a points' distribution card as a result of student's routine work. It is justified an expediency of individual and group consultations realisation. It is analysed an international experience of the educational process organisation. It is stated main problems in the realisation of individual educational trajectories and pointed ways for overcoming these obstacles.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectіндивідуальна освітня траєкторіяru_RU
dc.subjectіндивідуальний навчальний планru_RU
dc.subjectіндивідуально-групові консультаціїru_RU
dc.subjectосвітня програмаru_RU
dc.subjectтемп навчанняru_RU
dc.subjecteducational programmeru_RU
dc.subjectindividual and group consultationsru_RU
dc.subjectindividual educational trajectoryru_RU
dc.subjectindividual training planru_RU
dc.subjectrate of educationru_RU
dc.titleІндивідуальні освітні траєкторії у процесі професійної підготовки фахівцяru_RU
dc.title.alternativeIndividual Educational Trajectories in Professional Training Processru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.