Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10415
Назва: Моніторинг результативності процесів систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг
Інші назви: Monitoring the effectiveness of the processes of quality management systems of enterprises in the field of engineering ring services
Автори: Траченко, Л.А.
Trachenko, L.
Бібліографічний опис: Траченко Л. А. Моніторинг результативності процесів систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг / Л. А. Траченко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – 2019. – № 4 (252). – Ч. 2. – С. 109-114.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: система управління якістю
стандарт ІSО 9001:2015
сфера інжинірингових послуг
моніторинг результативності процесів
quality management system
ISO 9001:2015 standard
engineering services
monitoring of process efficiency
стаття
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання щодо формування систем управління якістю підприємств, зокрема сфери інжинірингових послуг, у контексті вимог міжнародного стандарту ІSО 9001:2015 та проведення моніторингу результативності їх процесів. Акцентовано увагу на існуючих підходах та вимогах зазначеного стандарту щодо моніторингу, аналізу та оцінювання систем управління якістю підприємств. Запропоновано застосування блоксхеми моніторингу результативності процесів системи управління якістю підприємства сфери інжинірингових послуг та таблиці, яка містить ключові аспекти для моніторингу та результати досліджень в інжиніринговій компанії.
The article deals with the issues of forming the quality management systems of enterprises, in particular the sphere of engineering services, in the context of the requirements of the international standard ISO 9001: 2015 and monitoring the performance of their processes. Emphasis is placed on the existing approaches and requirements of the specified standard for monitoring, analysis and evaluation of enterprise quality management systems. It is suggested to use a block diagram of monitoring the performance of the quality management system of the engineering services enterprise and a table that contains key aspects for monitoring and research results in an engineering company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10415
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.