Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10415
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТраченко, Л.А.-
dc.contributor.authorTrachenko, L.-
dc.date.accessioned2019-11-07T14:02:07Z-
dc.date.available2019-11-07T14:02:07Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТраченко Л. А. Моніторинг результативності процесів систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг / Л. А. Траченко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – 2019. – № 4 (252). – Ч. 2. – С. 109-114.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10415-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання щодо формування систем управління якістю підприємств, зокрема сфери інжинірингових послуг, у контексті вимог міжнародного стандарту ІSО 9001:2015 та проведення моніторингу результативності їх процесів. Акцентовано увагу на існуючих підходах та вимогах зазначеного стандарту щодо моніторингу, аналізу та оцінювання систем управління якістю підприємств. Запропоновано застосування блоксхеми моніторингу результативності процесів системи управління якістю підприємства сфери інжинірингових послуг та таблиці, яка містить ключові аспекти для моніторингу та результати досліджень в інжиніринговій компанії.ru_RU
dc.description.abstractThe article deals with the issues of forming the quality management systems of enterprises, in particular the sphere of engineering services, in the context of the requirements of the international standard ISO 9001: 2015 and monitoring the performance of their processes. Emphasis is placed on the existing approaches and requirements of the specified standard for monitoring, analysis and evaluation of enterprise quality management systems. It is suggested to use a block diagram of monitoring the performance of the quality management system of the engineering services enterprise and a table that contains key aspects for monitoring and research results in an engineering company.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectсистема управління якістюru_RU
dc.subjectстандарт ІSО 9001:2015ru_RU
dc.subjectсфера інжинірингових послугru_RU
dc.subjectмоніторинг результативності процесівru_RU
dc.subjectquality management systemru_RU
dc.subjectISO 9001:2015 standardru_RU
dc.subjectengineering servicesru_RU
dc.subjectmonitoring of process efficiencyru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleМоніторинг результативності процесів систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послугru_RU
dc.title.alternativeMonitoring the effectiveness of the processes of quality management systems of enterprises in the field of engineering ring servicesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.