Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10416
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГейна, О.В.-
dc.contributor.authorHeina, O.-
dc.date.accessioned2019-11-08T07:51:51Z-
dc.date.available2019-11-08T07:51:51Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГейна О. В. Дидактичний апарат навчального посібника з наукового стилю мовлення для іноземних студентів-нефілологів / О. В. Гейна // Мова: науково-теоретичний часопис з мовознавства. – Одеса: Астропринт, 2019. – № 31. – С. 65-69.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10416-
dc.description.abstractМета статті – опис методологічних основ створення навчальних посібників з наукового стилю мовлення, що будуть відповідати основним дидактичним принципам і враховувати принцип комплексного підходу до навчання лексики, граматики і всім видам мовної діяльності як сучасної вимоги, необхідної для якісного навчання мови спеціальності і задовільнення комунікативних потреб іноземних учнів немовних спеціальностей у навчально-науковії та навчально-професійній сферах. Предметом розгляду є сучасні науково-методичні досягнення в області теорії і практики створення навчальних посібників, призначених для професійно орієнтованого навчання іноземної мови студентів немовних спеціальностей. Результатом вивчення цієї проблеми стало виділення найбільш ефективних методів, які необхідно використовувати при створенні навчальних посібників для якісного навчання мови спеціальності. У роботі використано такі методи: аналіз наукової літератури з проблеми викладання наукового стилю мовлення; вибірковий аналіз навчальної літератури з наукового стилю мовлення для економічного профілю навчання різного рівня володіння. Висновки: сучасною вимогою і необхідністю для якісного навчання іноземних учнів мови спеціальності є створення навчальних посібників з наукового стилю мовлення, які будуть враховувати принципи комплексного підходу до навчання аспектам мови (лексики, граматики) і видам мовної діяльності (читання, говоріння, аудіювання, письма). Навчальні посібники з мови фаху, створені на основі цього підходу, допоможуть іноземним учням оволодіти російською мовою на належному рівні, виробити необхідні навички і сформувати вміння для подальшої реалізації комунікативних потреб в навчально-науковій та навчально-професійній сферах спілкування.ru_RU
dc.description.abstractThe purpose of the article is to describe the methodological foundations of creating textbooks on the scientific style of speech that will comply with the fundamental didactic principles and take into account the principles of an integrated approach to learning vocabulary, grammar and all types of speech activities as a modern requirement necessary for high-quality language teaching for specific purposes and satisfying communication needs of foreign students of non-linguistic specialties in educational, scientific, educational and professional fields of activities. The subject of the paper is a modern approach on the creation of textbooks on the scientific style of speech for foreign students of non-linguistic specialties. The result of this issue has been the suggestion of the most effective methods which must be used when creating textbooks for high-quality teaching of the language for specific purposes. Such methods as: the analysis of scientific literature on the issue of teaching scientific speech style; the selective analysis of textbooks on the scientific style of speech for the economic profile of teaching different levels of proficiency have been used in the paper. Conclusion: the modern requirements and the need for high-quality teaching of the language for specific purposes is the creation of textbooks on the scientific style of speech considering the principles of an integrated approach to teaching linguistic aspects (vocabulary, grammar) as well as types of speech activities (reading, speaking, listening, writing). Textbooks on the language for specific purposes created on the basis of this approach will help foreign students to master Russian language at the appropriate level and have the necessary skills as well as to develop skills for their further communication needs in educational-scientific and educational- professional areas of their activities.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherАстропринтru_RU
dc.subjectіноземна моваru_RU
dc.subjectнауковий стиль мовленняru_RU
dc.subjectвиди мовленнєвої діяльностіru_RU
dc.subjectнавчальний посібникru_RU
dc.subjectкомплексний підхідru_RU
dc.subjectмова спеціальностіru_RU
dc.subjectкомунікативна спрямованість навчанняru_RU
dc.subjectforeign languageru_RU
dc.subjectscientific language styleru_RU
dc.subjecttypes of speech activityru_RU
dc.subjecttextbookru_RU
dc.subjectcomplex trainingru_RU
dc.subjectlanguage specialtyru_RU
dc.subjectcommunicative orientation of teachingru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleДидактичний апарат навчального посібника з наукового стилю мовлення для іноземних студентів-нефілологівru_RU
dc.title.alternativeDidactic apparatus of the educational textbook on scientific style of speech for foreign students of non-linguistic specialtiesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.