Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10420
Назва: Місце оцінювання в системі управління якістю на туристичних підприємствах
Інші назви: Place in evaluating the quality management system for tourism enterprises
Автори: Бедрадіна, Г.К.
Bedradina, G.
Бібліографічний опис: Бедрадіна Г. К. Місце оцінювання в системі управління якістю на туристичних підприємствах / Г. К. Бедрадіна // Економіка і суспільство. – 2016. – Вип. 5. – С. 130-136.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: оцінка
управління якістю
механізм управління якістю
туристичне підприємство
суб’єкт туристичної діяльності
споживач туристичних послуг
туроператор
турагент
assessment
quality management
quality management mechanism
travel enterprise
tourism activity subject
consumer of tourism services
touroperator
touragent
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано та узагальнено сучасні підходи вчених та спеціалістів до трактування місця етапу оцінки якості послуг у загальній системі управління якістю на туристичних підприємствах. Наведено авторське бачення змісту та місця оцінювання якості в системі та механізмі управління якістю туристичних послуг.
Modern approaches of scientists and specialists concerning interpretation of plan and quality evaluation of services in the general system of quality management of tourist enterprises are analyses and generalized in this article. Author's vision of content and place of quality evaluation is given in the article, also the mechanism of quality management of tourist services is considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10420
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.