Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10420
Title: Місце оцінювання в системі управління якістю на туристичних підприємствах
Other Titles: Place in evaluating the quality management system for tourism enterprises
Authors: Бедрадіна, Г.К.
Bedradina, G.
Citation: Бедрадіна Г. К. Місце оцінювання в системі управління якістю на туристичних підприємствах / Г. К. Бедрадіна // Економіка і суспільство. – 2016. – Вип. 5. – С. 130-136.
Issue Date: 2016
Keywords: оцінка
управління якістю
механізм управління якістю
туристичне підприємство
суб’єкт туристичної діяльності
споживач туристичних послуг
туроператор
турагент
assessment
quality management
quality management mechanism
travel enterprise
tourism activity subject
consumer of tourism services
touroperator
touragent
Abstract: У статті проаналізовано та узагальнено сучасні підходи вчених та спеціалістів до трактування місця етапу оцінки якості послуг у загальній системі управління якістю на туристичних підприємствах. Наведено авторське бачення змісту та місця оцінювання якості в системі та механізмі управління якістю туристичних послуг.
Modern approaches of scientists and specialists concerning interpretation of plan and quality evaluation of services in the general system of quality management of tourist enterprises are analyses and generalized in this article. Author's vision of content and place of quality evaluation is given in the article, also the mechanism of quality management of tourist services is considered.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10420
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.