Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10421
Назва: Methods of definition of tourism product quality
Інші назви: Методи визначення якості туристичного продукту
Автори: Bedradina, G.
Бедрадіна, Г.К.
Бібліографічний опис: Methods of definition of tourism product quality / G. Bedradina // Socio-economic research bulletin;Odessa National Economic University. – Odessa, 2011. – No. 1 (41). – pp. 5-7.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Одеський державний економічний університет
Ключові слова: tourism product quality
quality level of tourist product
quality of servicing
якість туристичного продукту
рівень якості туристичного продукту
якість обслуговування
Короткий огляд (реферат): The basic functions of tour operator’s activity are considered: industrial and serving. Taking into account the listed functions two kinds of quality of services of the tour operator are allocated: quality of a tourist product and quality of servicing. Qualimetrical methods of an estimation of services are offered.
Розглянуто основні функції діяльності туроператора: промислові та обслуговуючі. Приймаючи з урахуванням перелічених функцій виділяються два види якості послуг туроператора: якість туристичного продукту та якість обслуговування. Кваліметричні методи оцінки послуги пропонуються.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10421
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 41
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methods of definition of tourism product quality.pdf215,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.