Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10423
Назва: Кількісні параметри та ефективність використання ринкового потенціалу організованого туризму
Інші назви: Quantitative parameters and efficiency of using the market potential of organized tourism
Автори: Бедрадіна, Г.К.
Bedradina, G.
Бібліографічний опис: Бедрадіна Г. К. Кількісні параметри та ефективність використання ринкового потенціалу організованого туризму / Г. К. Бедрадіна // Оцінка туристично-рекреаційного потенціалу регіону: монографія / за ред. В. Г. Герасименко. – Одеса: ОНЕУ, 2016. – С. 123-146.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: ринковий потенціал
туризм
туристичний продукт
market potential
tourism
tourist product
Короткий огляд (реферат): У монографії надаються методи визначення потенціалу українських регіональних ринків організованого туризму, визначається методика інтегральної оцінки туристично-рекреаційних потенціалів регіонів України.
This monograph provides methods for determining the capacity of Ukrainian regional markets of organized tourism, is determined by the method of integral estimation of tourist-recreational potential of regions of Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10423
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.