Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10424
Назва: Заходи забезпечення управління якістю послуг туристичних підприємств
Інші назви: Assurance methods of service-quality management in tourist enterprises
Автори: Бедрадіна, Г.К.
Bedradina, G.
Бібліографічний опис: Бедрадіна Г. К. Заходи забезпечення управління якістю послуг туристичних підприємств [Електронний ресурс] / Г. К. Бедрадіна // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2018. – Вип. 22. – С. 259-263. – Режим доступу: http://global-national.in.ua/archive/22-2018/51.pdf
Дата публікації: 2018
Ключові слова: якість туристичних послуг
система управління якістю послуг
підприємства сфери туризму
процесний підхід
споживачі послуг
quality of tourist services
quality management system
tourism enterprises
process approach
consumers of services
стаття
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано науково-методичній підхід до управління якістю послуг туристичних підприємств, який ґрунтується на принципах процесного менеджменту. Доведено, що за умов конкуренції найбільш реальним засобом досягнення лідерського положення є реалізація стратегії менеджменту якості на основі інтегрованого механізму управління якістю послуг, орієнтованого на побудову довготермінових відносин зі споживачами. Розроблено модель формування системи управління якістю послуг на засадах постійного вдосконалення якості бізнес-процесів та заходів підвищення якості послуг туристичного підприємства.
The scientific-methodical approach to quality management of tourism enterprises is proposed, based on the principles of process management. It has been proved that in conditions of competition, the most realistic way to achieve leadership positions is to implement a quality management strategy based on an integrated quality management mechanism aimed at building long-term relationships with consumers. The model of the formation of a quality management system based on the continuous improvement of the quality of business processes and measures to improve the quality of the services of a tourist enterprise is developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10424
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.