Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10424
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБедрадіна, Г.К.-
dc.contributor.authorBedradina, G.-
dc.date.accessioned2019-11-11T09:00:49Z-
dc.date.available2019-11-11T09:00:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБедрадіна Г. К. Заходи забезпечення управління якістю послуг туристичних підприємств [Електронний ресурс] / Г. К. Бедрадіна // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2018. – Вип. 22. – С. 259-263. – Режим доступу: http://global-national.in.ua/archive/22-2018/51.pdfru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10424-
dc.description.abstractУ статті запропоновано науково-методичній підхід до управління якістю послуг туристичних підприємств, який ґрунтується на принципах процесного менеджменту. Доведено, що за умов конкуренції найбільш реальним засобом досягнення лідерського положення є реалізація стратегії менеджменту якості на основі інтегрованого механізму управління якістю послуг, орієнтованого на побудову довготермінових відносин зі споживачами. Розроблено модель формування системи управління якістю послуг на засадах постійного вдосконалення якості бізнес-процесів та заходів підвищення якості послуг туристичного підприємства.ru_RU
dc.description.abstractThe scientific-methodical approach to quality management of tourism enterprises is proposed, based on the principles of process management. It has been proved that in conditions of competition, the most realistic way to achieve leadership positions is to implement a quality management strategy based on an integrated quality management mechanism aimed at building long-term relationships with consumers. The model of the formation of a quality management system based on the continuous improvement of the quality of business processes and measures to improve the quality of the services of a tourist enterprise is developed.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectякість туристичних послугru_RU
dc.subjectсистема управління якістю послугru_RU
dc.subjectпідприємства сфери туризмуru_RU
dc.subjectпроцесний підхідru_RU
dc.subjectспоживачі послугru_RU
dc.subjectquality of tourist servicesru_RU
dc.subjectquality management systemru_RU
dc.subjecttourism enterprisesru_RU
dc.subjectprocess approachru_RU
dc.subjectconsumers of servicesru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleЗаходи забезпечення управління якістю послуг туристичних підприємствru_RU
dc.title.alternativeAssurance methods of service-quality management in tourist enterprisesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.