Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10434
Назва: Франчайзинг як перспективна форма організації туристичного бізнесу в умовах конкуренції
Інші назви: Franchising as a promising form of organizing tourism business in a competitive environment
Автори: Бедрадіна, Г.К.
Bedradina, G.
Бібліографічний опис: Бедрадіна Г. К. Франчайзинг як перспективна форма організації туристичного бізнесу в умовах конкуренції / Г. К. Бедрадіна // Туризм XXI століття: глобальні виклики та цивілізаційні цінності : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Пряшів, 10–11 квітня 2019 р.) ‒ Київ, 2019. – С. 62-64.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: туристичний бізнес
франчайзинг
tourism business
franchising
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10434
Інші ідентифікатори: DOI: http://doi.org/10.31617/k.knute.2019-04-12.23
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.