Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10434
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБедрадіна, Г.К.-
dc.contributor.authorBedradina, G.-
dc.date.accessioned2019-11-11T14:24:06Z-
dc.date.available2019-11-11T14:24:06Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifierDOI: http://doi.org/10.31617/k.knute.2019-04-12.23-
dc.identifier.citationБедрадіна Г. К. Франчайзинг як перспективна форма організації туристичного бізнесу в умовах конкуренції / Г. К. Бедрадіна // Туризм XXI століття: глобальні виклики та цивілізаційні цінності : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Пряшів, 10–11 квітня 2019 р.) ‒ Київ, 2019. – С. 62-64.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10434-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectтуристичний бізнесru_RU
dc.subjectфранчайзингru_RU
dc.subjecttourism businessru_RU
dc.subjectfranchisingru_RU
dc.titleФранчайзинг як перспективна форма організації туристичного бізнесу в умовах конкуренціїru_RU
dc.title.alternativeFranchising as a promising form of organizing tourism business in a competitive environmentru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.