Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10436
Назва: Оцінка привабливості емісійних туристичних ринків на основі маркетингового стратегічного аналізу
Інші назви: Estimation of attractiveness of emission tourist markets on the basis of strategic marketing analysis
Автори: Бедрадіна, Г.К.
Bedradina, G.
Бібліографічний опис: Бедрадіна Г. К. Оцінка привабливості емісійних туристичних ринків на основі маркетингового стратегічного аналізу / Г. К. Бедрадіна // Ринки туристичних послуг: стан і тенденції розвитку: монографія / за ред. В. Г. Герасименко. – Одеса: Астропринт, 2013. – С. 83-93.
Дата публікації: 2013
Ключові слова: туристичні ринки
сфера туризму
туристичний продукт
tourist markets
tourism
tourist product
Короткий огляд (реферат): У монографії розглянуто теоретичні засади формування ринку як економічної основи розвитку сфери туристичних послуг, обґрунтовано принципи його ідентифікації та структуризації, проаналізовано підходи до виділення певних спеціалізованих туристичних ринків та визначено їх специфічні ознаки, здійснено всебічний аналіз сучасного стану, проблем та тенденцій розвитку окремих спеціалізованих ринків.
The monograph discusses the theoretical foundations of market formation as an economic basis for the development of tourism services, substantiates the principles of its identification and structuring, analyzes the approaches to the allocation of certain specialized tourism markets, defines their specific features, performs a comprehensive analysis of the current status, problems and trends of development of individual specialties.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10436
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.