Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10436
Title: Оцінка привабливості емісійних туристичних ринків на основі маркетингового стратегічного аналізу
Other Titles: Estimation of attractiveness of emission tourist markets on the basis of strategic marketing analysis
Authors: Бедрадіна, Г.К.
Bedradina, G.
Citation: Бедрадіна Г. К. Оцінка привабливості емісійних туристичних ринків на основі маркетингового стратегічного аналізу / Г. К. Бедрадіна // Ринки туристичних послуг: стан і тенденції розвитку: монографія / за ред. В. Г. Герасименко. – Одеса: Астропринт, 2013. – С. 83-93.
Issue Date: 2013
Keywords: туристичні ринки
сфера туризму
туристичний продукт
tourist markets
tourism
tourist product
Abstract: У монографії розглянуто теоретичні засади формування ринку як економічної основи розвитку сфери туристичних послуг, обґрунтовано принципи його ідентифікації та структуризації, проаналізовано підходи до виділення певних спеціалізованих туристичних ринків та визначено їх специфічні ознаки, здійснено всебічний аналіз сучасного стану, проблем та тенденцій розвитку окремих спеціалізованих ринків.
The monograph discusses the theoretical foundations of market formation as an economic basis for the development of tourism services, substantiates the principles of its identification and structuring, analyzes the approaches to the allocation of certain specialized tourism markets, defines their specific features, performs a comprehensive analysis of the current status, problems and trends of development of individual specialties.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10436
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.