Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10437
Назва: Науково-теоретичні аспекти маркетингового аналізу у сфері готельного господарства
Інші назви: Scientific and theoretical bases of marketing analysis in the sphere of hotel business
Автори: Нездоймінов, С.Г.
Бедрадіна, Г.К.
Nezdoyminov, S.
Bedradina, G.
Бібліографічний опис: Нездоймінов С. Г. Науково-теоретичні аспекти маркетингового аналізу у сфері готельного господарства / С. Г. Нездоймінов, Г. К. Бедрадіна, Д. М. Самойленко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 6 (17). – С. 284–288.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: готельне господарство
маркетинг
маркетинговий аналіз
маркетингова стратегія підприємства
ринок готельних послуг
hotel economy
marketing
marketing analysis
marketing strategy of the enterprise
the market of hotel services
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дослідженню теоретичних аспектів маркетингового аналізу діяльності підприємств готельного господарства в сучасних умовах конкурентного ринку. Проаналізовано зміст та специфічні особливості маркетингового аналізу в сфері готельного господарства. Сформульовано основні завдання маркетингового аналізу та розглянуто його види. Надано рекомендації щодо удосконалення маркетингового аналізу на підприємствах сфери гостинності. Обґрунтовано необхідність впровадження сучасних інструментів маркетингового аналізу в умовах глобалізації ринку готельних послуг та підвищення ефективності менеджменту на підприємствах готельного господарства.
The article is devoted to the research of theoretical aspects of marketing analysis in the activity of hotel enterprises in the modern conditions of a competitive market. The content and specific features of marketing analysis in the hotel industry are analyzed. The main tasks of marketing analysis are formulated and its types are considered. Recommendations for improving marketing analysis at hospitality enterprises are given. The necessity of introduction of modern tools of the marketing analysis in the conditions of globalization of the market of hotel services and increase of efficiency of management at the enterprises of a hotel economy is grounded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10437
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.