Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10437
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНездоймінов, С.Г.-
dc.contributor.authorБедрадіна, Г.К.-
dc.contributor.authorNezdoyminov, S.-
dc.contributor.authorBedradina, G.-
dc.date.accessioned2019-11-12T09:46:05Z-
dc.date.available2019-11-12T09:46:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНездоймінов С. Г. Науково-теоретичні аспекти маркетингового аналізу у сфері готельного господарства / С. Г. Нездоймінов, Г. К. Бедрадіна, Д. М. Самойленко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 6 (17). – С. 284–288.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10437-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню теоретичних аспектів маркетингового аналізу діяльності підприємств готельного господарства в сучасних умовах конкурентного ринку. Проаналізовано зміст та специфічні особливості маркетингового аналізу в сфері готельного господарства. Сформульовано основні завдання маркетингового аналізу та розглянуто його види. Надано рекомендації щодо удосконалення маркетингового аналізу на підприємствах сфери гостинності. Обґрунтовано необхідність впровадження сучасних інструментів маркетингового аналізу в умовах глобалізації ринку готельних послуг та підвищення ефективності менеджменту на підприємствах готельного господарства.ru_RU
dc.description.abstractThe article is devoted to the research of theoretical aspects of marketing analysis in the activity of hotel enterprises in the modern conditions of a competitive market. The content and specific features of marketing analysis in the hotel industry are analyzed. The main tasks of marketing analysis are formulated and its types are considered. Recommendations for improving marketing analysis at hospitality enterprises are given. The necessity of introduction of modern tools of the marketing analysis in the conditions of globalization of the market of hotel services and increase of efficiency of management at the enterprises of a hotel economy is grounded.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectготельне господарствоru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетинговий аналізru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегія підприємстваru_RU
dc.subjectринок готельних послугru_RU
dc.subjecthotel economyru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing analysisru_RU
dc.subjectmarketing strategy of the enterpriseru_RU
dc.subjectthe market of hotel servicesru_RU
dc.titleНауково-теоретичні аспекти маркетингового аналізу у сфері готельного господарстваru_RU
dc.title.alternativeScientific and theoretical bases of marketing analysis in the sphere of hotel businessru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.