Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10438
Назва: Methodical Bases of Definition of Tourist Product Quality
Інші назви: Методичні основи визначення якості туристичного продукту
Автори: Bedradina, G.
Gerasymenko, V.
Бедрадіна, Г.К.
Герасименко, В.Г.
Бібліографічний опис: Bedradina G. Methodical Bases of Definition of Tourist Product Quality / G. Bedradina, V. Gerasymenko // Tourism: Economics and Business: Ist International Scientific-Practical Conference Proceeding (Batumi-Trabzon, 5-6 June, 2010) – 2010. – P. 358-360.
Дата публікації: 2010
Ключові слова: quality of tourist product
tour operator activity
якість туристичного продукту
туроператорська діяльність
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10438
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methodical Bases of Definition of Tourist Product Quality.pdf90,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.