Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10438
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBedradina, G.-
dc.contributor.authorGerasymenko, V.-
dc.contributor.authorБедрадіна, Г.К.-
dc.contributor.authorГерасименко, В.Г.-
dc.date.accessioned2019-11-12T11:30:57Z-
dc.date.available2019-11-12T11:30:57Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationBedradina G. Methodical Bases of Definition of Tourist Product Quality / G. Bedradina, V. Gerasymenko // Tourism: Economics and Business: Ist International Scientific-Practical Conference Proceeding (Batumi-Trabzon, 5-6 June, 2010) – 2010. – P. 358-360.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10438-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectquality of tourist productru_RU
dc.subjecttour operator activityru_RU
dc.subjectякість туристичного продуктуru_RU
dc.subjectтуроператорська діяльністьru_RU
dc.titleMethodical Bases of Definition of Tourist Product Qualityru_RU
dc.title.alternativeМетодичні основи визначення якості туристичного продуктуru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methodical Bases of Definition of Tourist Product Quality.pdf90,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.