Сучасні підходи до аналізу обсягу реалізації продукції для оцінки конкурентоспроможності підприємства
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Атлант
Анотація
Розглянуто факторні індексні моделі обсягу реалізації та обсягу виробництва продукції, запропоновано нову модель. Побудовано прогнозну модель обсягу реалізації продукції з урахуванням сезонного характеру виробництва.
Рассмотрены факторные индексные модели объема реализации и объема производства продукции, предложена новая модель. Построено прогнозную модель объема реализации продукции с учетом сезонного характера производства.
Considered factor index model sales volume and production volume, a new model. Built predictive model sales volume products with regard to the seasonal nature of production.
Рассмотрены факторные индексные модели объема реализации и объема производства продукции, предложена новая модель. Построено прогнозную модель объема реализации продукции с учетом сезонного характера производства.
Considered factor index model sales volume and production volume, a new model. Built predictive model sales volume products with regard to the seasonal nature of production.
Опис
Ключові слова
реалізована продукція, продуктивність праці, індексна модель, метод ланцюгових підстановок, фактор, результат, індекс сезонності, прогноз, реализованная продукция, производительность труда, индексная модель, метод цепных подстановок, фактор, результат, индекс сезонности, прогноз, of sales, labor productivity, index model, method lookup chain, factors, result, index of seasonality, forecast
Бібліографічний опис
Семенова К. Д. Сучасні підходи до аналізу обсягу реалізації продукції для оцінки конкурентоспроможності підприємства / К. Д. Семенова // Економіка підприємства в умовах ринкових перетворень: монографія / за ред. д-ра екон. наук, проф. О. Г. Янкового. – Одеса: Атлант, 2010. – С. 363-376.