Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1044
Title: Сучасні підходи до аналізу обсягу реалізації продукції для оцінки конкурентоспроможності підприємства
Other Titles: Современные подходы к анализу объема реализации продукции для оценки конкурентоспособности предприятия
Modern approaches to the analysis of the volume of sales of products to assess the competitiveness of enterprises
Authors: Семенова, К.Д.
Семенова, Е.Д.
Semenova, K.
Citation: Семенова К. Д. Сучасні підходи до аналізу обсягу реалізації продукції для оцінки конкурентоспроможності підприємства / К. Д. Семенова // Економіка підприємства в умовах ринкових перетворень: монографія / за ред. д-ра екон. наук, проф. О. Г. Янкового. – Одеса: Атлант, 2010. – С. 363-376.
Issue Date: 2010
Publisher: Атлант
Keywords: реалізована продукція
продуктивність праці
індексна модель
метод ланцюгових підстановок
фактор
результат
індекс сезонності
прогноз
реализованная продукция
производительность труда
индексная модель
метод цепных подстановок
фактор
результат
индекс сезонности
прогноз
of sales
labor productivity
index model
method lookup chain
factors
result
index of seasonality
forecast
Abstract: Розглянуто факторні індексні моделі обсягу реалізації та обсягу виробництва продукції, запропоновано нову модель. Побудовано прогнозну модель обсягу реалізації продукції з урахуванням сезонного характеру виробництва.
Рассмотрены факторные индексные модели объема реализации и объема производства продукции, предложена новая модель. Построено прогнозную модель объема реализации продукции с учетом сезонного характера производства.
Considered factor index model sales volume and production volume, a new model. Built predictive model sales volume products with regard to the seasonal nature of production.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1044
Appears in Collections:Кафедра статистики та математичних методів в економіці



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.