Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1044
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменова, К.Д.-
dc.contributor.authorСеменова, Е.Д.-
dc.contributor.authorSemenova, K.-
dc.date.accessioned2014-02-28T20:52:53Z-
dc.date.available2014-02-28T20:52:53Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСеменова К. Д. Сучасні підходи до аналізу обсягу реалізації продукції для оцінки конкурентоспроможності підприємства / К. Д. Семенова // Економіка підприємства в умовах ринкових перетворень: монографія / за ред. д-ра екон. наук, проф. О. Г. Янкового. – Одеса: Атлант, 2010. – С. 363-376.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1044-
dc.description.abstractРозглянуто факторні індексні моделі обсягу реалізації та обсягу виробництва продукції, запропоновано нову модель. Побудовано прогнозну модель обсягу реалізації продукції з урахуванням сезонного характеру виробництва.ru_RU
dc.description.abstractРассмотрены факторные индексные модели объема реализации и объема производства продукции, предложена новая модель. Построено прогнозную модель объема реализации продукции с учетом сезонного характера производства.-
dc.description.abstractConsidered factor index model sales volume and production volume, a new model. Built predictive model sales volume products with regard to the seasonal nature of production.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherАтлантru_RU
dc.subjectреалізована продукціяru_RU
dc.subjectпродуктивність праціru_RU
dc.subjectіндексна модельru_RU
dc.subjectметод ланцюгових підстановокru_RU
dc.subjectфакторru_RU
dc.subjectрезультатru_RU
dc.subjectіндекс сезонностіru_RU
dc.subjectпрогнозru_RU
dc.subjectреализованная продукцияru_RU
dc.subjectпроизводительность трудаru_RU
dc.subjectиндексная модельru_RU
dc.subjectметод цепных подстановокru_RU
dc.subjectфакторru_RU
dc.subjectрезультатru_RU
dc.subjectиндекс сезонностиru_RU
dc.subjectпрогнозru_RU
dc.subjectof salesru_RU
dc.subjectlabor productivityru_RU
dc.subjectindex modelru_RU
dc.subjectmethod lookup chainru_RU
dc.subjectfactorsru_RU
dc.subjectresultru_RU
dc.subjectindex of seasonalityru_RU
dc.subjectforecastru_RU
dc.titleСучасні підходи до аналізу обсягу реалізації продукції для оцінки конкурентоспроможності підприємстваru_RU
dc.title.alternativeСовременные подходы к анализу объема реализации продукции для оценки конкурентоспособности предприятияru_RU
dc.title.alternativeModern approaches to the analysis of the volume of sales of products to assess the competitiveness of enterprisesru_RU
dc.typeBook chapterru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра статистики та математичних методів в економіці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.