Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10457
Назва: Удосконалення системи збуту в торговельній компанії (на прикладі ТОВ «Атмосфера-Одеса»)
Інші назви: Improvement of the sales system in the trading company (on the example of LLC "Atmosfera-Odesa")
Автори: Гудима, О.А.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: збут
збутова діяльність
система збуту
торговельне підприємство
sales
sales activity
sales system
trading company
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти збутової діяльності на підприємстві, розглянуті поняття «збут» та «збутова політика», надано характеристику методів збуту та їх стимулювання. Проаналізовано основні техніко-економічні показники підприємства, надано характеристику діяльності підприємства та проаналізовано збутову діяльність підприємства. Запропоновано заходи щодо удосконалення системи збуту та збутової діяльності компанії.
The work deals with the theoretical aspects of sales activity at the enterprise, considers the concepts of "sales" and "marketing policy", describes the methods of sales and their promotion. Author analysis the main technical and economic indicators of the enterprise, provides the characteristics of the enterprise and analyzes the sales activity of the enterprise. Proposed measures to improve the system of sales and marketing activities of the company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10457
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf721,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf531,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.