Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10457
Title: Удосконалення системи збуту в торговельній компанії (на прикладі ТОВ «Атмосфера-Одеса»)
Other Titles: Improvement of the sales system in the trading company (on the example of LLC "Atmosfera-Odesa")
Authors: Гудима, О.А.
Issue Date: 2019
Keywords: збут
збутова діяльність
система збуту
торговельне підприємство
sales
sales activity
sales system
trading company
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти збутової діяльності на підприємстві, розглянуті поняття «збут» та «збутова політика», надано характеристику методів збуту та їх стимулювання. Проаналізовано основні техніко-економічні показники підприємства, надано характеристику діяльності підприємства та проаналізовано збутову діяльність підприємства. Запропоновано заходи щодо удосконалення системи збуту та збутової діяльності компанії.
The work deals with the theoretical aspects of sales activity at the enterprise, considers the concepts of "sales" and "marketing policy", describes the methods of sales and their promotion. Author analysis the main technical and economic indicators of the enterprise, provides the characteristics of the enterprise and analyzes the sales activity of the enterprise. Proposed measures to improve the system of sales and marketing activities of the company.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10457
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf721,72 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf531,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.