Чинники та шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства (на прикладі ТОВ «Старокозацький сир»)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі розглядаються теоретичні аспекти поняття конкурентоспроможності продукції, показники та методи її оцінки, склад та класифікація чинників, які впливають на конкурентоспроможність продукції. Проаналізовано ефективність діяльності підприємства, склад та структура виробничої програми підприємства, та рівень конкурентоспроможності продукції. Запропоновано та економічно обґрунтовано основні заходи щодо підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства.
The work deals with the theoretical aspects the concept of product competitiveness, indicators and methods for its evaluation, composition and classification of factors that affect the competitiveness of products. Author analysis the efficiency of the enterprise, the composition and structure of the enterprise's production program, and the level of competitiveness of the products. The main measures aimed at increasing the competitiveness of the company's products are proposed and economically substantiated.

Опис

Бібліографічний опис

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються