Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10482
Title: Чинники та шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства (на прикладі ТОВ «Старокозацький сир»)
Other Titles: Factors and ways of increasing the competitiveness of the company's products (for example, Starokozatsky Syr Ltd.)
Authors: Федоренко, Н.С.
Issue Date: 2019
Keywords: конкурентоспроможність
конкурентоспроможність продукції
методи оцінки конкурентоспроможності
шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції
competitiveness
competitiveness of products
methods of assessing competitiveness
ways to increase the competitiveness of products
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти поняття конкурентоспроможності продукції, показники та методи її оцінки, склад та класифікація чинників, які впливають на конкурентоспроможність продукції. Проаналізовано ефективність діяльності підприємства, склад та структура виробничої програми підприємства, та рівень конкурентоспроможності продукції. Запропоновано та економічно обґрунтовано основні заходи щодо підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства.
The work deals with the theoretical aspects the concept of product competitiveness, indicators and methods for its evaluation, composition and classification of factors that affect the competitiveness of products. Author analysis the efficiency of the enterprise, the composition and structure of the enterprise's production program, and the level of competitiveness of the products. The main measures aimed at increasing the competitiveness of the company's products are proposed and economically substantiated.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10482
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf302,63 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf282,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.