Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10494
Title: Концептуальна модель формування систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг
Other Titles: Conceptual model of formation of quality management systems of enterprises in the field of engineering services
Authors: Траченко, Л.А.
Trachenko, L.
Citation: Траченко Л. А. Концептуальна модель формування систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг / Л. А. Траченко // Економіка підприємства сучасні проблеми теорії та практики: матеріали восьмої міжнар.наук.- практ. конф., 13-14 вересня 2019 р. – Одеса: Бондаренко М.О., 2019. – С. 44-47.
Issue Date: 2019
Keywords: системи управління якістю
сфера інжинірингових послуг
стандарт ISO 9001:2015
концептуальна модель
quality management systems
engineering services
ISO 9001: 2015 standard
conceptual model
тези доповідей
Abstract: Запропоновано концептуальну модель ефективного формування та функціонування системи управління якістю (СУЯ) інжинірингового підприємства, яка містить два рівні: керуючу підсистему СУЯ та керовану. Такий підхід дозволяє окреслити підпорядкованість та концепцію взаємодії ключових напрямків функціонування СУЯ інжинірингового підприємства. Керуюча підсистема включає в себе: політику у сфері якості; принципи управління якістю; функції та відповідальність; складові СУЯ; методи. Керовану підсистему складають: планування процесів СУЯ, їх функціонування, виконання бізнес-процесів, моніторинг процесів СУЯ з метою поліпшення. На нашу думку, виконання бізнес-процесів – суттєвий елемент керованої підсистеми, оскільки вказує на інтеграцію СУЯ в бізнес-процеси інжинірингового підприємства та дає змогу керівництву компанії забезпечити формування ефективної СУЯ як основи для ведення успішного бізнесу.
A conceptual model of the effective formation and operation of a quality management system (QMS) of an engineering enterprise is proposed, which contains two levels: the QMS management subsystem and the managed one. This approach allows to outline the subordination and the concept of interaction of key areas of operation of the QMS of an engineering enterprise. The management subsystem includes: quality policy; principles of quality management; functions and responsibilities; components of QMS; methods. The managed subsystem consists of: planning of QMS processes, their functioning, execution of business processes, monitoring of QMS processes for the purpose of improvement. In our opinion, business process execution is an essential element of the managed subsystem because it indicates the integration of QMS into the business processes of an engineering enterprise and enables the company management to ensure the formation of effective QMS as a basis for successful business.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10494
Appears in Collections:Кафедра економіки, права та управління бізнесом



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.