Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10494
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТраченко, Л.А.-
dc.contributor.authorTrachenko, L.-
dc.date.accessioned2019-11-19T12:49:31Z-
dc.date.available2019-11-19T12:49:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТраченко Л. А. Концептуальна модель формування систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг / Л. А. Траченко // Економіка підприємства сучасні проблеми теорії та практики: матеріали восьмої міжнар.наук.- практ. конф., 13-14 вересня 2019 р. – Одеса: Бондаренко М.О., 2019. – С. 44-47.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10494-
dc.description.abstractЗапропоновано концептуальну модель ефективного формування та функціонування системи управління якістю (СУЯ) інжинірингового підприємства, яка містить два рівні: керуючу підсистему СУЯ та керовану. Такий підхід дозволяє окреслити підпорядкованість та концепцію взаємодії ключових напрямків функціонування СУЯ інжинірингового підприємства. Керуюча підсистема включає в себе: політику у сфері якості; принципи управління якістю; функції та відповідальність; складові СУЯ; методи. Керовану підсистему складають: планування процесів СУЯ, їх функціонування, виконання бізнес-процесів, моніторинг процесів СУЯ з метою поліпшення. На нашу думку, виконання бізнес-процесів – суттєвий елемент керованої підсистеми, оскільки вказує на інтеграцію СУЯ в бізнес-процеси інжинірингового підприємства та дає змогу керівництву компанії забезпечити формування ефективної СУЯ як основи для ведення успішного бізнесу.ru_RU
dc.description.abstractA conceptual model of the effective formation and operation of a quality management system (QMS) of an engineering enterprise is proposed, which contains two levels: the QMS management subsystem and the managed one. This approach allows to outline the subordination and the concept of interaction of key areas of operation of the QMS of an engineering enterprise. The management subsystem includes: quality policy; principles of quality management; functions and responsibilities; components of QMS; methods. The managed subsystem consists of: planning of QMS processes, their functioning, execution of business processes, monitoring of QMS processes for the purpose of improvement. In our opinion, business process execution is an essential element of the managed subsystem because it indicates the integration of QMS into the business processes of an engineering enterprise and enables the company management to ensure the formation of effective QMS as a basis for successful business.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectсистеми управління якістюru_RU
dc.subjectсфера інжинірингових послугru_RU
dc.subjectстандарт ISO 9001:2015ru_RU
dc.subjectконцептуальна модельru_RU
dc.subjectquality management systemsru_RU
dc.subjectengineering servicesru_RU
dc.subjectISO 9001: 2015 standardru_RU
dc.subjectconceptual modelru_RU
dc.subjectтези доповідей-
dc.titleКонцептуальна модель формування систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послугru_RU
dc.title.alternativeConceptual model of formation of quality management systems of enterprises in the field of engineering servicesru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.