Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10509
Title: Мотивація студентів до самостійної роботи як один із важливих чинників у навчальному процесі
Other Titles: Motivation of students for independent work as one of the important factors in educational process
Authors: Маслова, К.І.
Maslova, K.
Citation: Маслова К. І. Мотивація студентів до самостійної роботи як один із важливих чинників у навчальному процесі / К. І. Маслова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: збірник наукових праць. – Запоріжжя, 2019. – № 64. – Т. 2. – С. 34-37.
Issue Date: 2019
Keywords: мотивація
навчання
студент
самостійна робота
ефективність
іноземна мова
the motivation
studies
students
independent work
effectiveness
foreign language
стаття
Abstract: У даній статті розглянуто питання мотивації навчання студентів у закладах вищої освіти, методика та організація виконання студентами самостійної роботи при вивченні дисципліни «Іноземна мова професійного спілкування». Роль самостійної роботи у підвищенні мотивації до самостійного вивчення іноземної мови. Також розглянута та висвітлена розробка єдиної-нормативної системи організації навчально-виховного процесу. Важливою складовою частиною єдиної системи є раціонально організований контроль, який забезпечує систематичний зворотний зв’язок, дозволяє будувати адаптивну програму навчання, своєчасно корегувати дії як викладачів, так і студентів. Психологічний аспект названої проблеми полягає у виявлені впливу психологічних особливостей особистості на успіх навчання у закладі вищої освіти. Відзначається мотивація навчальної діяльності студентів, їхні здібності, риси характеру, відношення до обраної спеціальності й усього навчального процесу. Навчання для студентів має набути особистісного життєвого сенсу, який поєднує розум, почуття і волю та виявляється у спрямуванні творчої пізнавальної активності на життєве самовизначення і професійне самоствердження. При наявності професійної мотивації пізнавальна діяльність студента має розгорнутий, пристрасний, наполегливий характер. Тоді студент отримує насолоду від навчання, яке викликає у нього бажання працювати на заняттях та додатково самостійно вивчати матеріал. Автор висвітлює багаторічний досвід проведення наукових досліджень вченими з проблем контролю знань студентів, а саме їх самостійної роботи (самостійності). Приділяється увага і методичній роботі викладачів для опанування студентами матеріалу під час самостійної роботи. Самостійна робота студентів вимагає системного підходу і має бути побудована на єдиній методологічній основі. При організації самостійної роботі у закладі вищої освіти повинні бути чітко сформовані зміст, мета, план, організаційно-методичне забезпечення та форми контролю самостійної роботи студентів.
The article describes the issue of students’ motivation for studying at higher education institutions, methodology and organization of students' independent work in the study of the discipline "English for Professional Purposes". Also, the development of a unified nominative system for the organization of the educational process was considered and highlighted. An important part of the unified system is a rationally organized control, which provides systematic feedback, allows you to build an adaptive training program, timely adjust the actions of both teachers and students. The psychological aspect of this problem is the influence of psychological peculiarities of personality on the success of studying at a higher education institution. The motivation of students' educational activity, their abilities, character traits, attitude towards the chosen specialty and the entire educational process are noted. Learning for students must acquire a personal sense of life that combines intelligence, feelings and will and manifests itself in the direction of creative cognitive activity on life self-determination and professional self-affirmation. With professional motivation, the cognitive activity of the student has аn open, passionate, persistent character. Then the student enjoys learning, which makes him want to work on lessons and additionally study the material on his own. The author highlights the long-term experience in conducting scientific research by scientists in controlling knowledge of students, namely, their independent work (independence). Attention is paid to methodical work of teachers for students to master material during independent work. Independent work of students requires a systematic approach and should be built on a single methodological basis. When organizing an independent work at a higher education institution, the content, purpose, plan, organizational and methodological support and forms of control of students’ independent work should be clearly formed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10509
Appears in Collections:Кафедра іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.