Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10511
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРижкова, І.Ю.-
dc.contributor.authorRyzhkova, I.-
dc.date.accessioned2019-11-22T09:23:20Z-
dc.date.available2019-11-22T09:23:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРижкова І. Ю. Інтерактивні технології навчання як мотивація до вивчення іноземної мови (кооперативне навчання) / І. Ю. Рижкова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 65. - С. 76-78.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10511-
dc.description.abstractПедагогічна практика вимагає створення відносно простого і в той же час максимально універсального, професійного розвитку студентів на заняттях з іноземної мови. У статті розглянуто особливості застосування інтерактивних технологій навчання як мотивація до вивчення іноземної мови. Обґрунтована необхідність використання на заняттях з іноземної мови інтерактивних технологій. Використання інтерактивних методів навчання посилює увагу студентів, також дозволяє значно збільшити час мовної практики на заняттях для кожного студента. Окреслено необхідність застосування кооперативного навчання при вивчені іноземної мови у ВНЗ [2, електронний ресурс]. Наведено приклади застосування кооперативного навчання під час вивчення окремих тем з іноземної мови. В процесі кооперативного навчання викладач стає організатором самостійної, навчально-пізнавальної, комунікативної, творчої діяльності студентів.ru_RU
dc.description.abstractThe pedagogical practice demands the formation of quite simple and in the meantime maximally multi-purpose professional progress of students during the English lessons. In the given article the characteristics of using the interactive learning technologies are considered such as the motivation to learn a foreign language. The usage of interactive technologies in learning the foreign language is justified. The introduction of interactive teaching methods increases the students’ attention and allows to maximize time in practicing language during the lessons. It is also necessary to use cooperative learning in teaching foreign languages at universities. The examples of using the cooperative learning in teaching separate topics of the foreign language are given. In the course of the cooperative learning a teacher becomes a planner of independent, educational, communicative and creative activities for students.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectінтерактивні завданняru_RU
dc.subjectкооперативне навчанняru_RU
dc.subjectіноземна моваru_RU
dc.subjectмотиваціяru_RU
dc.subjectстудентru_RU
dc.subjectособистістьru_RU
dc.subjectінтересru_RU
dc.subjectЗВОru_RU
dc.subjectinteractive tasksru_RU
dc.subjectcooperative learningru_RU
dc.subjectforeign languageru_RU
dc.subjectmotivationru_RU
dc.subjectstudentsru_RU
dc.subjectpersonalityru_RU
dc.subjectinterestru_RU
dc.subjectuniversitiesru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleІнтерактивні технології навчання як мотивація до вивчення іноземної мови (кооперативне навчання)ru_RU
dc.title.alternativeInteractive learning technologies as motivation for learning a foreign language (cooperative learning)ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.